Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Η Γερμανία προωθεί την Opel: Νο 2 σε ταξινομήσεις αυτοκινήτων το Μάιο




* Μερίδιο αγοράς το μήνα Μάιο: 10,21% στη Γερμανία
* Αύξηση πωλήσεων περίπου 43% στη Γερμανία το Μάιο
* Insignia: Πάνω από 120.000 παραγγελίες σε όλη την Ευρώπη

Rüsselsheim. Με 39.256 ταξινομήσεις αυτοκινήτων το Μάιο του 2009 (συγκριτικά με τις 24.987 το Μάιο του 2008), η Opel παραμένει για τέταρτο συνεχόμενο μήνα η δεύτερη δημοφιλέστερη μάρκα στη Γερμανία, σύμφωνα με τις στατιστικές πωλήσεων που δημοσίευσε η Γερμανική κυβέρνηση.

Από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάιο του 2009, ο αριθμός των νέων ταξινομημένων οχημάτων Opel ανέβηκε στις 149.805 μονάδες. Πρόκειται για μία αύξηση 25.782 μονάδων από την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπου ταξινομήθηκαν 124.023 καινούργια οχήματα Opel, και μεταφράζεται σε ποσοστό 21%.

Με τέτοιες στατιστικές, η Opel, για μία ακόμα φορά, φαίνεται να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στη σημαντική Γερμανική αγορά. Φέτος, έχουν υπογραφεί 189.425 συμβόλαια πωλήσεων. Αυτό σημαίνει αύξηση 43,7% συγκριτικά με τα 131.849 συμβόλαια της αντίστοιχης περσινής περιόδου.

«Αυτά τα θετικά νούμερα αποτελούν σαφή ένδειξη εμπιστοσύνης και επιβεβαιώνουν τη σταθερά αυξανόμενη προτίμηση των πελατών στην Opel. Γι’ αυτό, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας» σχολιάζει ο Carl-Peter Forster, Πρόεδρος της GM Europe. «Ακόμα και σε τέτοιους οικονομικά δύσκολους καιρούς, η παραδοσιακά άριστη σχέση αξίας/τιμής (value-for-money) των μοντέλων Opel αποτελεί ισχυρό επιχείρημα για τους αγοραστές αυτοκινήτων».

Η ισχυρή ζήτηση συνεχίζεται αδιαλείπτως για το νέο μοντέλο-ναυαρχίδα της Opel, το Insignia. Πάνω από 120.000 παραγγελίες έχουν γίνει για το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2009. Το Μάιο, το Insignia παρέμεινε το μεσαίο sedan με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου